2015年3月3日星期二

Ben 10 Lazer Silahı – Nişan Alın ve Ateş Edin!

Ben 10 Lazer Silahı – Nişan Alın ve Ateş Edin 1

Ben 10 maceraları gerçekten her geçen gün daha heyecan verici bir hal almaya başladı. Sürekli yenilenen ve daha yüksek rakamlara ulaşan Ben 10 oyunları arasında neredeyse her gün yeni bir oyun daha katılmaktadır. Her oyunda mutlaka ki Ben 10 ile alakalı bir şey bulunuyor olsa bile her oyun birbirinden farklı görevleri baz almakta ve böylece Ben 10 sever kişileri bunaltmadan oyun keyfi sağlamaktadır. Zaten bizlere kalırsa bir oyun için yapılabilecek en güzel yaklaşımda budur. Bir oyuncu eğer oynamış olduğu oyundan zevk alıyorsa ve oynamaya devam edip eğleniyorsa bir oyun için bundan daha güzel bir şey olamaz.
Oyunlar oynamak her zaman için elbetteki eğlenceli bir durum olsa da bir kişi kendi için uygun olan ve zevklerine hitap eden oyunu seçtiğinde eğlencesini daha yükseklere katlayabilmektedir. Oyunlar arasında şu sıralar büyük, küçük herkesin en çok sevdiği oyunlar ben 10 oyunlarıdır. Ben 10 oyunlarının farklı maceraları bir çok kişi etiketlemekte ve kendisine çekmektedir. Ben 10 oyunlarında genellikle bir macera ve ilerleme heyecanı olsa da bu oyunlar dışında bir değişiklik yapmak her zaman için iyi olacaktır. Sitemize eklediğimiz yeni oyunla bu değişikliği sizinde yakalayabileceğinize eminiz. Oldukça farklı ve güzel bir yapısı bulunan bu yeni oyunda normal oyunlarda yapmadığınız bir şeyi yapacaksınız.

Ben 10 Lazer Silahı – Nişan Alın ve Ateş Edin 2

Ben 10 Lazer Silahı adı verilen bu oyunun yüklemesi bittikten sonra play tuşuna basarak oyuna hemen giriş yapabilirsiniz. Oyunda yapmanız gereken şey hedefleri tutturmak ve bu şekilde bölümleri geçmektir. Ben 10’un koluna bulunan lazer silahı sayesinde sürekli yer değiştiren ve ekrandan kaybolan hedefleri vurmanız gerekmektedir. Oyunda dikkat etmeniz gereken nokta sınırlı sayıda ışın merminiz bulunduğudur.
Bir bölümü tamamlayabilmek için yeteri kadar hedef vurmanız ve istenilen skoru elde etmeniz gerekiyor. Başlangıç mermisinin az olması sizleri şaşırtmasın hedefleri doğru bir şekilde vurduktan sonra sürekli olarak mermi sayınız artacaktır. Ancak her boşa attığınız mermi sizlere hem zaman kaybettirecek hemde mermilerin boşa tükenmesine sebep olacaktır.

Oynamak İçin BURAYA Tıklahttp://www.11oyun.com/html/Ben-10-Power-Shot-oyunlari.html

没有评论:

发表评论